fbpx

celebrities

Οι ασκήσεις που κάνει η Ariana Grande και έχει χτίσει κορμί

today09/02/2023 22

Background
share close

Τις ομολόγησε ο προσωπικός της γυμναστής!

Έχοντας πρόσβαση σε μια ομάδα από τους καλύτερους προσωπικούς γυμναστές, διατροφολόγους, επαγγελματίες ευεξίας και πλαστικούς χειρουργούς εκεί έξω, είναι κατανοητό να είσαι λίγο καχύποπτη με τις προπονήσεις διασημοτήτων.

Και ενώ μια συγκεκριμένη προπόνηση μπορεί να μην είναι ο μόνος λόγος που ορισμένες διασημότητες είναι σε φανταστική φόρμα, ο ίδιος κανόνας ισχύει για τους περισσότερους.

Κι εσύ η ίδια, στην προσπάθεια σου να βρεις τη γυμναστική που σε καλύπτει, έχεις δοκιμάσει διάφορα.

Η Ariana Grande έχει μεταμορφωθεί κυριολεκτικά τα τελευταία χρόνια και το σώμα της βρίσκεται στα καλύτερά του. Ο προπονητής της Grande, Harley Pasternak, είπε κάποτε στο Shape ότι η τραγουδίστρια γυμνάζεται μαζί του τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Εδώ είναι μερικές από τις προπονήσεις στις οποίες κάνει η σταρ.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Όταν εστιάζει στο πάνω μέρος του σώματός της, ο προπονητής της Ariana Grande, Harley Pasternak, είπε στο Shape ότι αυτές οι τέσσερις κινήσεις είναι οι προτιμήσεις της:

1) Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα με έναν αλτήρα σε κάθε χέρι, με τους αγκώνες κάθετους. Πιέζοντας τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σας, σηκώστε τους γλουτούς σας από το έδαφος σε μια γέφυρα ενώ ταυτόχρονα πιέζετε στην προέκταση. Στη συνέχεια, χαμηλώστε προς το έδαφος.

2) Πάρτε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι και γείρετε ελαφρώς προς τα εμπρός στους γοφούς σας. Στη συνέχεια, τεντώστε ένα χέρι κάθε φορά προς τα πίσω σας ενώ λυγίζετε όσο το δυνατόν περισσότερο τον αγκώνα σας.

3) Κρατήστε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι στο πλάι. Στη συνέχεια, σηκώστε τα χέρια σας ευθεία μέχρι το ύψος των ώμων, κάνοντας ένα «Τ» με το σώμα σας.

4) Ξεκινώντας σε μια θέση σανίδας με τα γόνατα μακριά από το έδαφος, σηκώστε τους γλουτούς στον αέρα (σκεφτείτε τον κάτω σκύλο) και επιστρέψτε στο κέντρο.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

1) Εναλλάσσοντας πλευρές, απλώς κάντε ένα πόδι πίσω υπό γωνία και λυγίστε το γόνατό σας κατά 90 μοίρες

2) Με αλτήρες στα πλάγια και το ένα πόδι ελαφρώς μπροστά από το άλλο, προσεγγίστε τους αλτήρες σας ακριβώς δίπλα από τα γόνατά σας και μετά σηκωθείτε όρθια.

3) Χρησιμοποιώντας ένα αντικείμενο με λίγο ύψος, όπως το τραπεζάκι του καφέ σας, μπείτε σε μια πλάγια θέση σανίδας με τα δύο σας πόδια στο αντικείμενο και τον πήχη σας στο έδαφος. Στη συνέχεια, κρατήστε το για 30 δευτερόλεπτα πριν από την εναλλαγή. Εάν αυτό φαίνεται δύσκολο, μια κανονική πλαϊνή σανίδα θα αρκεί επίσης.

4) Αυτό απαιτεί από εσάς να μεταμορφωθείτε σε ..κοχύλι, ξαπλώνοντας στο πλάι με τα γόνατά σας λυγισμένα, στη συνέχεια, σηκώνοντας το σώμα σας από το έδαφος στον πήχη σας, ανοίγοντας το ένα πόδι σαν αχιβάδα ενώ οι αστράγαλοι σας παραμένουν σε επαφή.

5) Κάνετε τρία σετ 15 επαναλήψεων από τη γέφυρα με αλτήρες.

 

πηγή: pink.gr

Written by: Δώρα Γκορτσίλα

Rate it

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


0%